Splošna pravila in pogoji uporabe
Ta splošna pravila in pogoji opredeljujejo pogodbeno razmerje med:
1) uporabnikom in društvom Namiznoteniški klub Savinja, Luče 106, 3334 Luče (v nadaljevanju tudi »NTK SAVINJA«), v zvezi z uporabo in delovanjem spletne strani www.ntksavinja.si ter
2) uporabnikom kot kupcem in društvom NTK SAVINJA kot ponudnikom oz. prodajalcem v zvezi z nakupom izdelka preko spletne trgovine NTK SAVINJA.
Ta splošna pravila in pogoji veljajo za vse uporabnike spletne strani. Z vstopom na spletno stran uporabnik potrjuje, da je seznanjen s temi splošnimi pravili in pogoji ter da soglaša z njimi. V primeru kakršnekoli kršitve teh splošnih pravil in pogojev si NTK SAVINJA pridržuje pravico uporabiti vsa pravna sredstva za odpravo kršitev.
(opredelitev pojmov in kratic)
Pojmi in kratice imajo naslednji pomen:
- STNS spletna stran oz. spletna trgovina NTK SAVINJA na domeni www.ntksavinja.si;
- SPP splošna pravila in pogoji uporabe spletne strani ter prodaje (nakupa) izdelkov prek STNS, vsebini, ki je veljavna ob obisku STNS. NTK SAVINJA ima pravico, da po lastni presoji kadarkoli (občasno) spremeni SPP. (sprememba je razvidna iz datiranja verzije). Vsaka nadaljnja uporaba spletne strani pomeni sprejetje najnovejše različice SPP;
- uporabnik: oseba, ki obišče oz. uporablja STNS, neglede na registracijo;
- kupec: fizična ali pravna oseba, ki odda naročilo in opravil nakup izdelkov preko STNS;
- upravljalec STNS in/ali ponudnik in/ali NTK SAVINJA: društvo Namiznoteniški klub Savinja, Luče 106, 3334 Luče, matična številka: 4061110000, davčna številka: 31623433
- osebni podatki: so podatki, kot so opredeljeni s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
NTK SAVINJA obdeluje vaše osebne podatke, ki jih od prejme preko spletne strani STNS, t.j. obiskovalcev spletne strani z uporabo piškotkov, podatke kupcev spletne trgovine, podatke registriranih uporabnikov STNS ter podatke komentatorjev na spletni strani. Podrobnejše informacije o tem, katere osebne podatke zbiramo o vas, na katerih podlagah in za katere namene jih obdelujemo, ter vaše pravice v zvezi z osebnimi podatki najdete v našem predelu Politika zasebnosti.
Spletno stran uporabljate na lastno odgovornost.
Vsebina spletne strani ter katerikoli materiali, predloženi na spletni strani, so na voljo "kot je" ("kot so"), brez kakršnekoli garancije, izrecne ali implicitne (razen v primeru nakupov izdelkov preko STNS).
V nobenem primeru NTK SAVINJA ne odgovarja za kakršno koli škodo, vključno, vendar ne omejeno na kakršno koli posebno, kaznovalno, posredno, naključno ali kakršno koli posledično škodo, ki izhaja iz ali je v kakršni koli povezavi:
-
s kakršnokoli uporabo oz. nezmožnostjo uporabe (občasnim nedelovanjem) STNS ali katerekoli vsebine, najdene tukaj oz. objavljene na spletni strani ali s strani uporabnika.
NTK SAVINJA ne jamči in ne odgovarja za točnost, popolnost, ažurnost ali zanesljivost katerekoli vsebine ali podatkov (informacij); -
za povezave, ki jih STNS vsebuje do spletnih strani tretjih oseb, oz. za povezave, ki jih katerikoli uporabnik posreduje do spletnih strani tretjih oseb;
NTK SAVINJA nima nadzora nad vsebino spletnih strani tretjih oseb, storitvami ali izdelki, ki so na voljo na spletnih straneh tretjih oseb. NTK SAVINJA ne odgovarja za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali za izgubo, ki nastane kot posledica uporabe spletnih strani tretjih oseb. Sami prevzemate vso odgovornost, ko se odločite slediti preusmeritvam oz. povezavam, ki vodijo do spletnih strani tretjih oseb; - z dejanji katerih koli drugih uporabnikov registriranih ali neregistriranih;
- kakršno koli škodo ali viruse, ki lahko okužijo vaš računalnik, telefon, tablični računalnik, opremo ali drugo lastnino zaradi dostopa, uporabe ali brskanja na tej spletni strani ali prenosa katerega koli gradiva, podatkov, besedila, slik, videoposnetkov ali zvoka s spletne strani. Prav tako NTK SAVINJA ni odgovoren za izgubo le-teh, ki bi nastala z uporabo STNS.
Kot pogoj za uporabo spletnih strani uporabnik izjavlja in potrjuje, da ne bo uporabljal spletnih strani za kakršenkoli namen, ki je nezakonit ali prepovedan s temi SPP. STNS ni dovoljeno uporabljati na katerikoli način, ki bi poškodoval, onemogočil, preobremenil ali omejil delovanje spletnih strani ali posegal v uporabo spletnih strani s strani drugih uporabnikov. Kakršnokoli pridobivanje ali poskus pridobivanja vsebin ali podatkov, ki niso izrecno na voljo s strani spletnih strani, ni dovoljen.
STNS je avtorsko zaščitena, vse pravice pridržane. Vse vsebine STNS, vključno s sporazumi, razkritji, spletnim besedilom, postavitvijo in slikami, so last društva NTK SAVINJA ali jih društvo NTK SAVINJA uporablja na podlagi pridobljenih dovoljenj. Vsebino STNS ne smete reproducirati, ponovno objavljati ali razširjati brez dovoljenja društva NTK SAVINJA ali prvotnega imetnika avtorskih pravic.
Storitve STNS (uporaba spletne strani in spletni nakupi) lahko uporabljate kot registrirani član STNS ali brez registracije. Registracija ni pogoj za uporabo spletne strani ali spletni nakup.
Cene so navedene v EUR, davek na dodano vrednost (DDV) pa ni obračunan na podlagi 1. točke 94. člena ZDDV-1. Cene ne vključujejo stroškov, povezanih z dostavo izdelkov. Cene veljajo za spletne nakupe preko STNS.
Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spreminjajo brez posebnega predhodnega obvestila. Veljavne cene so tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.
Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas objave v STNS.
Načini plačila so:
- s plačilnimi oz. kreditnimi karticami: Visa, MasterCard, American Express;
- Paypal;
- Apple Pay;
- po ponudbi/predračunu:
(Predračun bo kupec prejel po e-pošti, rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke. Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.); - po povzetju pri dostavi (z gotovino).
Načina dostave na območju Republike Slovenije sta:
- prevzem izdelka na označenem kraju – brezplačno; blago čaka kupca na prevzemnem mestu 3 dni od dneva nakupa
- dostava na dom, ki jo izvaja ponudnik v lastni režiji ali preko pogodbenih partnerjev. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem niso vključeni v ceno izdelka. Če vrednost nakupa presega znesek 100,00 EUR, je poštnina (strošek odpreme) za kupca brezplačna
O višini stroškov je kupec seznanjen pred potrditvijo oddaje naročila z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Dostava je lahko v času posebnih promocij brezplačna za vse nakupe. V takih primeriih bo to tudi posebej navedeno.
Izdelki se dostavijo v roku 3-10 delovnih dni (vikendi in prazniki so izvzeti) od datuma prejema potrdila o naročilu. Ne glede na navedeno se lahko izjemoma pripeti, da se zaradi posebnih okoliščin dostavni rok podaljša, o čemer bo NTK SAVINJA posebej obvestil kupca.
Za čas trajanja Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji in posledičnih preventivnih ukrepov, ki veljajo pri poslovanju Spletne trgovine in dostavljavca, se rok dostave podaljša na 10-14 delovnih dni ali izjemoma tudi dlje, v kolikor bi prišlo do izjemnega povečanja števila naročil ali drugih oteževalnih okoliščin pri dostavi.
NTK SAVINJA ne prevzema odškodninske odgovornosti, ki bi nastala zaradi daljšega dobavnega roka.
Izdelki se dostavijo na naslov, ki je v naročilu naveden kot »naslov za dostavo«. Za dostavo naročila na naslov mora biti zagotovljen dostop dostavnega vozila neposredno do lokacije, navedene na naročilu ter zagotovljena možnost parkiranja dostavnega vozila na tej lokaciji. Dostave izdelkov se praviloma vršijo v dopoldanskem času. Naročene izdelke je kupec dolžan prevzeti ob določeni uri in dnevu na naslovu za dostavo oz. v času in na kraju naknadno dogovorjenim z pogodbenim partnerjem za dostavo. V primeru, da kupec ne prevzame blaga in je potrebna ponovna dostava, se kupcu zaračunajo dvojni stroški dostave. Ponudnik oz. njegovi pogodbeni izvajalec dostave si pridržuje pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prejemnika izdelka (kupca) – npr. z vpogledom v javne dokumente. Ob prevzemu z dostavo kupec s podpisom potrdi količino in kakovost naročenega izdelka.
Če se ob prevzemu pošiljke ugotovi, da je pošiljka (paket) ali izdelek poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je dolžan kupec nemudoma, najkasneje pa v roku 30 dni od prevzema sprožiti postopek reklamacije neposredno pri dostavljavcu, v primeru dostave s strani ponudnika pa preko elektronske pošte shop@ntksavinja.si.
V primeru naročila več kot enega izdelka, se lahko naročeno blago dostavi v več pošiljkah z namenom hitrejše dostave. Strošek take dostave se obračuna le enkrat.
Ponudnik se zavezuje, da bo pred sklenitvijo prodajne pogodbe uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:
- podatke o ponudniku (naziv društva, sedež, matično in davčno številko) ter kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti izdelkov oz. storitev,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na STNS, naj bi bil dostopen oz. dobavljen v roku, ki ga izbere kupec na podlagi ponujenih možnosti ponudnika),
- cene izdelkov oz. storitev
- pogoje in načine plačila,
- pogoje, način, kraj in rok dostave ter morebitne stroške dostave izdelkov oz. rok izpolnitve storitev,
- o roku in pogojih za uresničitev pravice do odstopa od pogodbe; vključno s stroški, ki bremenijo kupca v zvezi z vračilom izdelka (43.č člena ZVPot) ali o neobstoju pravice do odstopa od pogodbe,
- pojasnilo postopka ob pritožbi s podatki o kontaktni osebi.
Naročanje poteka v slovenskem jeziku. Izdelke se izbira in naroča iz seznama izdelkov na STNS. Vsi izdelki so na voljo do odprodaje zalog. Potek postopka je sledeč:
Kupec izbere in naroči izdelke, ki so mu na voljo v STNS, razvrščeni v različnih kategorijah.
Naročanje v STNS je varno in enostavno. Do nakupa v STNS kupec pride v petih korakih: izbere izdelek oz. izdelke in jih doda v košarico, pregleda nakupovalno košarico, vpiše svoje podatke za stik, izbere način dostave, vpiše podatke o kupcu in o izbrani dostavi, izbere način plačila ter potrdi naročilo. Izbrano blago nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov oz. pripravimo za osebni prevzem.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo potrjeno. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@ntksavinja.si, kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.
NTK Savinja si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer bomo kupca obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave lahko NTK SAVINJA kupca kontaktira na podan e-mail naslov oz. na telefonsko številko, ki jo je kupec vnesel ob oddaji naročila.
Blago bo pripravljeno v dogovorjenem roku in poslano na kupčev naslov, o čemer bo kupec obveščen na elektronski naslov. V primeru, da je kupec naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ni mogoče oddati v načrtovanem roku, bo kupec o novem dobavnem roku obveščen preko elektronskega sporočila.
Prek elektronske pošte se kupca lahko sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@ntksavinja.si ali po telefonu, da bo artikel odstranil iz naročila. NTK Savinja vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo razveljavi. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko NTK Savinja naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. NTK Savinja ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne-dobave artiklov, ki jih NTK Savinja nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje NTK Savinja ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti. NTK Savinja v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Kupec, ki je potrošnik, ima možnost, da v roku 14 dni od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Za odstop od pogodbe se lahko uporabi izjava, ki jo prenesete TUKAJ ali pa kupec poda lastno, nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (navede številko naročila). Odstopna izjava se šteje za pravočasno, če je poslana v roku, določenem za odstop od pogodbe (v primeru pošiljanja po pošti velja datum, ko je pismo datirano s strani ponudnika poštnih storitev).
Odstopno izjavo posredujete skupaj z izdelkom (ki se vrača) po pošti na naslov društva.
Kupec, ki je potrošnik, nima pravice odstopiti od pogodbe v primerih nakupa blaga, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Neglede na predhodni člen, se v času trajanja Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji, lahko poda odstopno izjavo po pošti v roku 45 dni od nakupa (izjavo pošlje skupaj z izdelkom).
Kupca bremeni strošek vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan vrniti izdelek v roku 14 dni od oddaje odstopa od pogodbe z dostavo po pošti na naslov društva, ki je naveden na računu. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če je odposlano pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kot datum odpošiljanja velja datum, ko je pošta datirana s strani ponudnika poštnih storitev.
Kupec je dolžan vrniti izdelek nerabljen, nepoškodovan in v nespremenjeni količini. Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta.
Prejetega izdelka kupec ne more in ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, temveč sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v prodajalnah.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Ne glede na predhodni člen, se v času trajanja Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji, lahko vrne izdelek, kupljen preko spletne trgovine, v roku 45 dni. V času trajanja navedenega odloka se lahko vrne izdelek z dostavo po pošti na naslov društva, ki je blago poslal.
Ponudnik vrne kupnino v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržuje pravico, da zadrži vračilo do prevzema vrnjenega izdelka oz. dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj ponudniku.
Ponudnik prejeta plačilo kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Kupec lahko neposredno ob dostavi (vozniku dostavljalca) ali prevzemu v poslovalnici izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če so poslani napačni izdelki ali v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.
Ob reklamacije se napiše reklamacijski zapisnik. Na reklamacijskem zapisniku se zapišejo kupčeve ugotovitve in zahtevano izbirno pravico glede rešitve reklamacije. Kupec ima pravico do izbire rešitve, njegova zahteva (zamenjava blaga, dobropis ali vračilo kupnine) se zabeleži na reklamacijskem zapisniku. Reklamacijski zapisnik se napiše v dveh izvodih, en izvod se posreduje kupcu.
Kasnejše reklamacije glede izdelka se obravnavajo kot uveljavljanje jamčevalnih zahtevkov iz naslova garancije ali stvarnih napak in jih kupec naslovi ponudniku preko:
- elektronske pošte na naslov shop@ntksavinja.si,
- s klicem na telefonsko številko 051 632 618,
- s pisno izjavo, ki jo najdete TUKAJ, poslano po pošti, na naslov ponudnika NAMIZNOTENIŠKI KLUB SAVINJA, Luče 106, 3334 Luče.
V primeru opravičenih zahtevkov je kupec upravičen do povračila razumnih stroškov pošiljanja po javno objavljenih tarifah prevoznikov, ki ponujajo storitve dostave, oz. Pošte Slovenije d.o.o.
Ponudnik je odgovoren za stvarne napake izdelka. Napaka je stvarna: 1. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo; 2. če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana; 3. če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; 4. če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabi se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju ponudnikovih izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali z navedbami na izdelku.
V kolikor ima izdelek stvarno napako je dolžan kupec pisno obvestiti ponudnika o napaki, natančno opisati napako in ponudniku omogočiti pregled izdelka. Za prijavo stvarne napake lahko izpolnite obrazec TUKAJ.
Glede stvarne napake lahko kupec pošlje elektronsko sporočilo na shop@ntksavinja.si ter priloži izpolnjen obrazec za uveljavljanje stvarne napake in omogoči pregled izdelka. V primeru pošiljanja izdelka po pošti, so stroški pošiljanja na strani kupca. Če je stvarna napaka utemeljena, se kupcu zraven kupnine, povrne tudi stroške pošiljanja. Ponudnik pisno odgovori potrošniku o reševanju zahteve v roku 8 dni od prejema izdelka v poslovalnico. Odgovornost za stvarne napake ponudnika ni podana v primerih, ki izhajajo iz sfere kupca (oz. tretje osebe), zlasti pa nastanejo zaradi nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali nedovoljenih posegov.
Za pravna razmerje strank v zvezi stvarnimi napakami se uporabljajo določbe Obligacijskega zakonika in/ali zakona, ki ureja varstvo potrošnikov.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu in ob predložitvi računa ponudnika znotraj garancijskega roka, ki je naveden na garancijskem listu oz. računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek o tem ni znan – v tem primeru lahko uporabnik/kupec kontaktira ponudnika, da zagotovi informacijo.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu, ki je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema izdelka, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prvega odstavka.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema izdelka, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri ponudniku, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Vračilo izdelka v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom izdelkom v garancijo ne nosi stroškov.
Kupec je dolžan izdelke, ki jih je vrnil ponudniku zaradi uveljavljana reklamacije, stvarne napake ali garancije, prevzeti na naslovu za dostavo oz. na prevzemnem mestu v roku 7 dni od prejema obvestila.
Predmetni SPP veljajo v tudi v primeru nakupa za podjetja in druge pravne osebe (v nadaljevanju enotno: »podjetje«), ki imajo sedež v Republiki Sloveniji, razen v kolikor je v tem členu določeno drugače. Uporabnik je dolžan posredovati točne in popolne podatke podjetja.
Če uporabnik zahteva izdajo računa na podjetje, se šteje, da je stranka pogodbe podjetje, ki je navedeno kot prejemnik računa, oz. da je kupoprodajna pogodba sklenjena med ponudnikom in podjetjem.
Uporabnik s klikom na ikono »potrdi naročilo« (naročilo z obveznostjo plačila) izjavlja obenem, da je zakoniti zastopnik oz. da je pooblaščen v imenu podjetja in za račun podjetja skleniti predmetno kupoprodajno pogodbo; da jamči ponudniku, da bo podjetje pravilno, pravočasno in v celoti izpolnilo vse svoje obveznosti iz sklenjene kupoprodajne pogodbe ter se sam nepreklicno in brezpogojno zavezuje, da bo kot solidarni porok in plačnik na prvi poziv ponudnika izpolnil vsako obveznost oz. plačal vsak znesek, ki ga podjetje kot kupec ne bo poravnalo iz naslova obveznosti iz sklenjene kupoprodajne pogodbe, ki jo je sklenil v imenu in za račun podjetja.
V primeru, da uporabnik izbere kot način plačila gotovinsko plačilo ob prevzemu izdelka/izdelkov velja za podjetja omejitve takega plačila do zneska 420,00 EUR. V primeru, da bi kupnina presegla ta znesek in je izbrano gotovinsko plačilo po povzetju, ponudnik obvesti kupca o tem, da je dolžan izvesti plačilo kupnine z drugim sredstvom.
Če ob prejemu naročila ponudnika ne more na podlagi javno dostopnih evidenc oz. registrov ugotoviti obstoja podjetja, je ponudnik upravičen kontaktirati uporabnika z zaprosilom, da mu v razumnem roku posreduje ustrezna dokazila o obstoju le-tega oz. lahko po lastni presoji zavrne prejeto naročilo. V primeru, da podjetje, ki je navedeno kot prejemnik računa, ob prejemu potrdila ali kasneje ne obstoji več (iz kateregakoli razloga), ali je zoper podjetje predlagan ali uveden postopek zaradi insolventnosti, ali je zoper podjetje pričet postopek redne ali sodne likvidacije, je dolžan uporabnik o tem nemudoma obvestiti ponudnika. Neglede na obvestilo, lahko ponudnik pisno odstopi od pogodbe.
Kupec, ki je podjetnik, podjetje oz. druga pravna oseba (ni potrošnik), nima pravice do odstopa od pogodbe brez razloga (16. člen SPP), razen če je to izrecno določeno s SPP.
Podjetje je upravičeno uveljavljati garancijske ter jamčevalne zahtevke iz naslova stvarnih napak izdelka skladno z Obligacijskim zakonikom.
V primeru, ko je po teh SPP ali po zakonu podjetje upravičeno do odstopa od pogodbe in vračila kupnine, se kupnina vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno v primeru nakupa. Ponudnik pa si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetega plačila dokler ne prejme dobropisa, podpisanega s strani pooblaščene osebe podjetja.
Zaradi narave poslovanja na svetovnem spletu se ponudba izdelkov preko STNS ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti (lastnosti) prodajnih izdelkov, ki jih pridobi od dobaviteljev, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake (netočnosti, nepopolnosti) v podatkih za morebitno škodo, ki iz tega lahko izhaja. Prav tako si pridružuje pravico do spremembe informacij brez posebnega predhodnega opozorila.
Fotografije izdelkov, objavljene v STNS, so simbolične. Morebitne razlike med fotografijo in dejanskim izdelkom (barvna odstopanja, ipd.), ne vplivajo na specifikacijo samega izdelka.
Ponudnik se zavezuje zagotavljati točne podatke o ceni izdelkov. V primeru, da bi se cena izdelka spremenila med pošiljanjem oz. oddajo naročila in prejemom oz. potrditvijo naročila v informacijskem sistemu ponudnika, je kupcu (ne glede na to, ali je potrošnik) omogočen odstop od pogodbe (nakupa) pod pogoji, ki jih določa 16. člen SPP.
Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje STNS.
V STNS ne veljajo vse prodajne aktivnosti, ki se izvajajo na prodajnih mestih ponudnika, kot na primer vendar ne izključno, posebni popusti za člane klubov, posebne akcije, ipd.
Za tehnično podporo, morebitna vprašanja, pritožbe ali podajo drugih zahtev nas kontaktirajte preko:
- elektronskega naslova: shop@ntksavinja.si (24 ur/7 dni),
- s klicem na telefonsko številko 051 632 618(od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00 ure),
- po pošti na naslov NAMIZNOTENIŠKI KLUB SAVINJA, Luče 106, 3334 Luče.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora skladno z zakonom, ki ureja izvensodno reševanju potrošniških sporov.
Kot ponudnik spletne trgovine na območju Republike Slovenije objavlja elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov ('platforma SPRS'), ki je na voljo na tej povezavi.
Za spore v zvezi z uporabo spletne strani oz. nakupom izdelkom preko STNS se ponudnik in kupec zavezujeta reševati sporazumno. V kolikor ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
SPP so urejeni in se razlagajo skladno o zakoni Republike Slovenije ne glede na določbe o koliziji zakonov.
Predmetni SPP predstavljajo celoten sporazum med NTK SAVINJA in uporabnikom v zvezi z uporabo spletne strani oz. nakupom izdelkov preko STNS ter jih ni mogoče spreminjati, razen v pisni obliki. V primeru, da bi bila katera koli določba SPP celoti ali delno neizvršljiva ali neveljavna (nična, nezakonita), se šteje, da to določilo ni sestavni del SPP in ne vpliva na veljavnost ali izvršljivost ostalega dela SPP. Neveljavno oz. neizvršljivo določilo se nadomesti z določilom, ki se najbližje ujema z namenom neveljavnega (neizvršljivega) določila. Uporabnik ne sme pravic in obveznosti iz teh SPP prenesti na tretjo osebo (vključno s prenosom uporabniškega računa) brez predhodnega pisnega dovoljenja NTK SAVINJA.
SPP so objavljeni na www.ntksavinja.si in veljajo od 1.9.2021 dalje.